Résumé
Innovator & Entrepreneur, when Customer Centricity, Experience & Emotions become an Art while Maximizing Revenues & Enhancing Employee Engagement. A Journey from Solving Queries to Creating Emotions.
Expériences professionnelles
Fondateur: e-commerce et web3
zeMARK3T , Levallois perret
De Janvier 2023 à Aujourd'hui
Peer to peer second-hand marketplace based on a very engaged online community and web3 technology to wow our customers — no ape nor punk around
Business Plan & White Paper are drafted
IPO in progress
CES 2023 & PBW
#blockchain #nft #web3
Compétences : Design d’expérience utilisateur (UX) · Design Thinking · Business Strategy · Entrepreneuriat · Gestion de la relation client (CRM)
Chief operating officer
Intrum , Saint-priest - CDI
De Septembre 2023 à Aujourd'hui
Transformation experience clients
Monnaie de Paris , Paris - Management de transition
De Novembre 2021 à Décembre 2022
Interim management assignment designing the best customer experience for the Monnaie de Paris (French Mint) customers by drafting leaner processes, selecting new tools (CRM, SVI, CTI, Mktg Automation) and recruiting new talent
Compétences : Change Management · Gestion de projets · Communication · Résolution de problèmes · flexibilité
Chief candidate happiness officer/ founder
Hummatch Smart Hiring - Chef d'entreprise
De Janvier 2020 à Octobre 2021
Launched and developed a 360° hiring web platform based on Gamification and Neuroscience so that entreprises hire the right applicant while also making sure candidates are very well taken care of during the process: the customer within the candidate
Chief operating officer
Teleperformance France
De Septembre 2018 à Août 2019
Director of operations france & netherlands
American Express , Rueil malmaison cedex
De Juillet 2012 à Août 2018
Department & project manager
Allianz Worldwide Partners , Saint ouen
De Mai 2003 à Juin 2012
Formation complémentaire
Bachelor of arts
University of North Carolina at Chapel Hill - International Studies
1992 à 1994
Parcours officiels
Langues
Espagnol - Notions
Anglais - Courant
Compétences
Centres d'intérêt
- customer service
- startups
- innovation
- entrepreneurship